Teknisk Support

Har du behov for hjælp til iT500?

iT500 internet rumtermostat

Kan jeg betjene iT500 rumtermostaten, hvis jeg ikke har internet?

Ja, de fleste funktioner kan ændres/indstilles direkte på rumtermostaten.

Kan jeg instille varmen, kun ved at benytte iT500 rumtermostaten.
  • Sikker dig at skærmlåsen ikke er aktiveret. Skærmen er låst, hvis der er en ”hængelås” synlig i toppen af skærmen. Deaktiver skærmlås ved at holde på de 2 øverste knapper i
    venstre side af enheden inde på samme tid.
  • Sikre dig at iT500 enheden er indstillet til AUTO, hvilket kan aflæses nederst I højre hjørne. Hvis den viser OFF, klik på OFF og ”tandhjuls” , brug pilene OP/NED til at ændre fra OFF til AUTO, og klik bekræft i øverste venstre hjørne.
Jeg har uden succes forsøgt at opdatere ved at klikke på det grønne ikon på iT500 hjemmesiden...
  • Undersøg om din gateway er tilsluttet routeren og at den lyser grøn.
  • Sikre dig at iT500 enheden er indenfor 20 meters afstand til din gateway som er tilsluttet routeren.
Hvorfra kan jeg downloade min smartphone app til iT500?

Hvis du har en Iphone, søg venligst i din app store, hvis du anvender en Andoid telefon, søg venligst efter iT500 på Google play.

Hvad kan jeg gøre med en smartphone app?

Du kan overvåge og indstille, dit varmeanlæg via internettet. Du har fuld adgang til varmeanlægget.

Jeg kan ikke få adgang til min iT500 fra smartphone eller PC efter at have registreret den?
  • Undersøg om du har modtaget din fra Salus og klik på den.
  • Sikre dig at du har anvendt den email og det password som du brugte ved registrering af din iT500.
  • Sikre dig at du har intastet din enheds STA nummer, som findes bagved batteriet. Der vil komme et ikon frem, som er din enhed, klik på det for at komme på din enhed.
Min iT500 har ikke et synlig globus ikon, og den skriver OFFLINE.. Hvad betyder det?

Undersøg om strømforsyningen til din gateway er tændt, og at den lyser grøn. Den grønne lampe indikere at du er tilsluttet SALUS serveren.

Hvis du ønsker hjælp, udfyld venligst nedenstående formular og vores tekniske team vil kontakte dig.

Skema til hjælp & support

Incorrect, please try again
Enter the words above: Type what you hear: